10 תשובות
מה זה
הם האקרים. הם יכולים לראות מי חסם ומי דיווח , לחסום זה כמו לענות להודעה
לא כדי הם יפרסו עלייך דברים הם האקרים
ואני חושבת שעדיף שלא לצלם מסך, לא להיכנס להודעה אפילו
זה כמו שעכשיו תעני להם על ההודעה הם ידעו בדיוק איפה המיקום שלך. פשוט תתעלמי מההודעה
מי ששאל מה זה , זה כמו הסרט משחקי החובה רק בלי לצלם ובלי שמקבלים כסף אלא מאיימים עלייך עם דברים שפרצו אלייך הם האקאים
הם שלחו לך הודעה? בבקשה תתעלמי אם כן!!
שואל השאלה:
לא להכנס להודעה?
אנונימית
לא.
אנונימי
ממש לא