11 תשובות
בפעם הראשונה היו איומים לרצח וזה
עכשיו זה נראה לי בולשיט
צודק
יחי הפאניקה
אני גם לא מבינה חברות שלי מה זה מפחדות מזה זה מחרפן
מסכימה איתך לגמרי
חודרים לך לפרטיות וגורמים לך לעשות דברים בכח
שואל השאלה:
כל אחד יכול לעשות את זה...
מה מפחיד? פשוט מפעילים קצת את הראש ולא פותחים קישורים מאנשים שלא מכירים^
אנונימי
כי זה מסוכן , תקרא בגוגל ותבין
שואל השאלה:
ומי שרשם "חודרים לך לפרטיות"
בואו כאילו אינסטגרם, טיקטוק, וואטסאפ, פייסבוק וכל אפליקציה חינמית אחרת לא מוכרת את המידע שלכם לכל מי שרק רוצה
אנונימי
אם מקבלים הודעה אסור לחסום או להיכנס להודעה
ככה הם מקבלים את הפרטים האישיים שלך פשוט צריך למחוק את ההודעה או לא לגעת בה
שואל השאלה:
חחח קודם כל לא ככה אתה רק חושב^
דבר שני הם לא פשוט יכולים לעשות כל מה שרשמת, זה האקינג ברמה הגבוהה ביותר אנשים כאלה מרוויחים עשרות אלפי שקלים בחודש למה שהם יעשו את זה לילדים משועממים באינסטגרם?? קצת הגיון אנשים.

ונניח שמישהו יכול לעשות לך יותר מסתם לגרום לך להיכנס לקישור ולמצוא מיקום, אתה אפשרת לו את זה ברגע שהורדת וירוס... פשוט לא מורידים לא כזה קשה חחח
אנונימי
אני מסכימה שלא צריך להילחץ מהשיט הזה ושיש מלא טרולים אבל יכול להיות שהם באמת יכולים למצוא את האיי פיי שלך גם אם אתה לא לוחץ על הקישור
וגם אם זה לא נכון עדיף להיזהר מאשר שהם באמת יעשו את זה
ולא רק אני חושבת ככה הרבה מהשרתים בדיס מפוצצים הודעות על זה