4 תשובות
פנים מול פנים, לנסח את זה עדין אבל ברור כדי שיהיה ישיר ולא יישאר מקום לסימן שאלה ולעשות את זה יפה כי אם הייתם שנה ביחד אז כנראה שכן אכפת לכם אחד מהשני אני בטוחה שזה לא יהיה כיף אבל עדיף ככה
קודם כל להיפגש,
ולדבר איתו על זה.
להיות ישיר ולדבר פנים מול פנים.
פנים מול פנים , כמה שפחות פוגע , לדבר מהלב כמובן , ולנסות שהפרידה תהיה משתי הצדדים , הכי טוב , לשניכם ,
תנסי לדבר איתו , להגיד לו מה את חושבת , ולמה את רוצה , הכי חשוב בעדינות וברוגע , בלי לפגוע
באותו הנושא: