2 תשובות
תלוי מה כתבת לה... תשלח לי בפרטי אם לא נעים לך פה ןאני אכתוב לך מה לכתוב לה
הי ____ רציתי לבקש סליחה על מה שאמרתי, אני יודעת שמה שאמרתי לא היה במקום ואני מצטערת ומתחרטת על זה