8 תשובות
שואל השאלה:
וגם אמרו לי שאני שטוחה.

חח.. ואו. שמרו לעצמכם (:
אנונימית
תתעלמי מהם סתם שני מטומטמים,שיערות בגוף זה דבר טבעי,כולם נולדים איתן
וואו אז את שטוחה הגיע סוף העולם? תאמיני לי ששטוחות נהנות הרבה יותר
סתם מכוערים אל תתייחסי אליהם את מדהימה כמו שאת
אם את רוצה לפנות אליי בפרטי את יותר ממוזמנת :)
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי:)
הם סתם מטומטמים
אל תתייחסי, הם לא שווים את תשומת הלב שלך. אל תדברי איתם בכלל
פשוט לא להתייחס,
יש אנשים רעים בעולם הזה,
פשוט תשמחי שאת לא חלק מהם ותאהבי את עצמך❤