6 תשובות
אני קראתי הכל טריליון פעמים לפי המלצת הספרנית שלי,אז...הנה:

קודם את הסדרה הראשונה, שקוראים לה 'פרסי ג'קסון והאולימפיים', שהסדר שלה הוא זה:

1) פרסי ג'קסון וגנב הברק
2) פרסי ג'קסון וים המפלצות
3) פרסי ג'קסון וקללת הטיטאן
4) פרסי ג'קסון והקרב על המבוך
5) פרסי ג'קסון ותקוות האולימפוס

ועכשיו הסדרה השנייה בסדר, שקוראים לה 'גיבורי האולימפוס':

1) הגיבור האבוד
2) בן נפטון
3) אות אתנה
4) בית האדס
5) דם האולימפוס

והסדרה שעדיין נכתבת כיום, קוראים לה 'גורלו של אפולו':

1) גורלו של אפולו - האורקל הנסתר
2) גורלו של אפולו - נבואה אפילה
3) גורלו של אפולו - המבוך הבוער
4) גורלו של אפולו - קברו של הרודן

כרגע נכתב 5 אז אני לא יודעת איך קוראים לו. ויש סיפרי בונוס שממש אבל ממש מוסיפים להכל! גם להם יש סדר:

יש סדרת בונוס ראשונה שקוראים לה 'משפחת קיין' ואותה מומלץ לקרוא אחרי פרסי ג'קסון והאולימפיים.

הספרים הם:

1) הפירמידה האדומה
2) כס האש
3) צל הנחש

והסדרת בונוס השנייה, שאותה כדאי לקרוא אחרי גורלו של אפולו הראשון, כי אז תהני הרבה יותר וגם תביני הרבה יותר טוב את העלילה, קוראים לה 'מגנוס צ'ייס':

1) מגנוס צ'ייס ולהב הקיץ
2) מגנוס צ'ייס ופטייש הרעם
3) מגנוס צ'ייס וספינת המתים


אני מאחלת לך מלא הנאה! זאת סדרה ממכרת בטירוף

ואם את רוצה הנאה מלאה מהספרים תעשי לעצמך טובה ענקית ו א ל. תראי. את. הסרטים
הסופר (ריק ריירדן) בכלל לא היה מעורב בהם, מה שאומר שהם יצאו מהקשרם
שואל השאלה:
האמת שקראתי כבר את כל פרסי ג'קסון ואני באות אתנה עכשיו בגיבורי האולימפוס וכבר ראיתי את 2 הסרטים של פרסי לצערי חח. אוקיי אז לפי מה שהבנתי אחרי גיבורי האולימפוס להתחיל לקרוא את משפחת קיין, אחר כך את הספר הראשון של גורלו של אפולו, אחר כך את מגנוס צ'ייס ואז להמשיך את שאר הספרים של גורלו של אפולו?
לא לקרוא את כל גורלו של אפולו לפני שאני מתחילה את מגנוס צ'ייס ומשפחת קיין? כי שמעתי שזה סוג של סדרת המשך לגיבורי האולימפוס..
גם שמעתי שאנבת מופיעה במגנוס צ'ייס ומשפחת קיין לא קשורה לשאר הספרים, אז לא לקרוא את גורלו של אפולו אחרי שאני אסיים את גיבורי האולימפוס, אחרכ את מגנוס צ'ייס ואז את משפחת קיין? או שבכלל גורלו של אפולו הראשון, מגנוס צ'ייס, כל שאר ספרי גורלו של אפולו ואז משפחת קיין? חח ממש סליחה על החפירה ותודה ממשש !! 3>
אנונימית
בשמחה
תמיד כיף לצרף מעריץ חדש
מוזמנת לחפור לי בפרטי כשתסיימי הכל (:
והכי טוב זה הסדר שאני אמרתי כי אז באמת נהנים כמו שצריך ומבינים הכל הכל וצוחקים מכל הקטעים
שואל השאלה:
חח סבבה, תודה! רק הבנתי נכון והתכוונת שלקרוא קודם את הספר הראשון של גורלו של אפולו, אחרכ את כל הספרים של מגנוס צ'ייס ואז להמשיך את גורלו של אפולו?
אנונימית