10 תשובות
גם אני לא בדיוק מהסיבה שלך
לא, אין לדעת עם מי את מתכתבת וסביר להניח שלא יהיה לי אומץ להיפגש עם מישהו שהכרתי דרך האינטרנט, זה סתם מסוכן, אני לא יודעת איך הוא נראה, אני לא יודעת איך הוא מתנהג (אז מה עם התכתבנו זה לא אומר הרבה עם זה לא פנים מול פנים)
תראי
אם יש קשר טוב ויודעים איך אחד השני נראה אז לעבור מכאן ולדבר ולהיפגש זה יכול להיות אפשרי
יש כאלה פה שהכירו והתחתנו
זה יכול להתחיל כאן
כל עוד זה מתקדם לחיים האמיתיים ולא נשארים בגדר אינטרנט, הכל יכול לקרות
אני כן, מן הסתם שאנחנו לא רק מכירים באתר
אנחנו נעבור למקומות אחרים ונדבר בטלפון
לגמרי הייתי מוכנה, לא רואה בזה שום דבר פסול, יש פה אנשים רגילים
בגדול אם הינו מכירים כמה זמן זה לא היה מפריע לי
אבל כן הייתי רוצה להכיר איתה קודם בפגישה אמיתית
אנונימי
גם אני לא מאותה סיבה
שואל השאלה:
בנוסף לזה שלא באמת מכירים, זאת גם יכולה להיות זוגיות מרחוק, זה לא כיף לא רואים את הבן זוג כמעט בכלל, זה לא כזה שווה
אנונימית
כן,מפה אפשר לעבור לאינסטגרם ושם כבר מכירים אחד את השני ואחרי שמדברים הרבה זמן אפשר להיפגש