14 תשובות
כן
כן :) שמחה בשבילך!
ברור
אני מנסה להגיע לתחושה הזאת כבר שנתיים :)
לא זה סתם ריק
שואל השאלה:
אבל זה ריק טוב^ עדיף על הבכי הגעגוע המרמור וכל השאר
אנונימית
אם אין אדם אחר שמחליף אז הריק גורם לחוסר חיים. אז הוא לא כל כך "טוב"
שואל השאלה:
זה עדיף על להיות תקוע על בן אדם שלא מרגיש כמוך
אפשר להתעסק בתחביבים, תחומי עניין, חברים, משפחה, זמן איכות עם עצמך זוגיות זה לא הכל בחיים
ואחרי שאתה פנוי לזה רגשית אפשר גם למצוא מישהו אחר שימלא את החלל
אנונימית
להיות תקוע על אדם שלא אוהב אותך בחזרה זה רק בפעמים הראשונות ככה. (בחיים אני מתכוון)
אחרי כמה פעמים זה כבר קל להתגבר ורק משאיר ריק אולי. לפעמים ביאוס.
צריך להתגבר על מישהו/י כשזה אחרי זוגיות
שואל השאלה:
הוא היה החבר הראשון שלי אז אולי זו הסיבה
אנונימית
אולי. ויפה אז שעבר לך
כן