9 תשובות
יש הפרשות נראלי שככה קוראים לזה
הפרשות
אנונימית
כדי לא ללכלך את התחתונים במהלך היום, יש הפרשות
כי יש הפרשות. לא חייב לשים אבל זה יותר הגייני
הפרשות
הפרשות...
הפרשות, אבל לא באמת צריך.
ברמת העקרון צריך אבל בתכלס שתדעו שחברות התחתוניות בכוונה שמות בתחתוניות דברים שגורמים לגוף שלנו להפריש יותר מהרגיל וככה אנחנו קונות יותר תחתוניות והם מרוויחים יותר.
הפסקתי עם התחתוניות כבר יותר משנה ובקושי יש לי הפרשות, ממש כלום.