5 תשובות
כן זה טבעי לגמרי
אנונימי
אני לא יכול שיסתכלו אפילו לכיוון שלי אז נראה לי
שואל השאלה:
חברות שלי אומרות לי שאני מוזרה ושאני יפה אז אין לי ממה להרגיש לא בנוח...
אנונימית
כן זה מביך
כן זה לגיטימי והגיוני, אבל גם לא ממש נפוץ. אבל זה בסדר כמובן, אולי את םשוט טיפה ביישנית.