3 תשובות
עזבי אותן אני נגיד לא הכי אוהבת לדבר בטלפון זה משעמם אותי ואני מעדיפה להיפגש עם מישהו פיזית או להתכתב... יכול להיות שגם הן ככה ומעדיפות לא לדבר בטלפון
תנסי להתכתב איתן
תנסי להתכתב איתן
בטח משועממות כל היום בנטפליקס
שואל השאלה:
גם להיפגש הן לא זורמות
גם להיפגש הן לא זורמות
באותו הנושא: