3 תשובות
אם החיים שלי יראו כמו שאני ארצה
הם לא יהיו מעניינים
בלי קורונה דבר ראשון
וואי איזה שאלה
אז הייתי רוצה לגור בלוס אנגלס ושיהיה לי 2 אחים גדולים שהם ממש מגנים עליי וכל זה
ושאני והקראש ניהיה ביחד
ויותר מזה אני לא יכולה לספר ;-;
אנונימית