3 תשובות
אם החיים שלי יראו כמו שאני ארצה
הם לא יהיו מעניינים
הם לא יהיו מעניינים
בלי קורונה דבר ראשון
וואי איזה שאלה
אז הייתי רוצה לגור בלוס אנגלס ושיהיה לי 2 אחים גדולים שהם ממש מגנים עליי וכל זה
ושאני והקראש ניהיה ביחד
ויותר מזה אני לא יכולה לספר ;-;
אז הייתי רוצה לגור בלוס אנגלס ושיהיה לי 2 אחים גדולים שהם ממש מגנים עליי וכל זה
ושאני והקראש ניהיה ביחד
ויותר מזה אני לא יכולה לספר ;-;
אנונימית
באותו הנושא: