12 תשובות
אתה עדיין חושב שזה מעטלף?
אנונימי
אני אישית כן.
כי כל הבלאגן הזה לא היה קורה.
שואל השאלה:
אני לא חושב שזה מעטלף אבל הבנתם תפואנטה
ברורר
אנונימית
מניח שזה לא היה משנה כי מישהו אחר היה מפיץ את הנגיף, אבל כן
קודם כל. בואו אני אנפץ לכם את האשליה שזה מהעטלף, זה לא.
וירוס הקורונה הונדס במעבדה בסין בכדי לשמש בנשק כימי מול מדינות. כןכן.
שנית, לתשובך , לאכול עטלפים או מרק עטלפים זה נורא מגעיל, "אם" הקורונה הגיעה משם (והיא לא) בתאוריה, בהחלט הייתי אומרת לו לא
לא משנה אם זה מעטלף או ממעבדה, אם זה היה עוצר את הקורונה ומציל חיים של 500,000 בני אדם, אז למה לא?
כן, ברור
שואל השאלה:
אני יודע שזה לא מעטלף עברנו את זה אבל הבנת את הפואנטה
לא, אם הקורונה לא הייתה קוראת משהו אחר יותר גרוע היה קורא.
עדיף את זה מאשר משהו אחר יותר גרוע.
חשבתי שאני היחידה שחשבה על זה...
מי אמר שבן אדם אחר לא יאכל את העטלף הזה