7 תשובות
הסגנון הזה די מיושן אז נראלי שלא
שואל השאלה:
אבל הקוקו היה טופס
את מסכימה איתי?
בהחלט
אולי הקוקו כן , השמלה פחות
כנראה שלא כי זה סגנון מיושן
יש אבל סיכוי שזה יחזור לאופנה מי יודע
וול... אני לא הייתי לובשת אותה...
הלואי שהיו יותר שמלות כאלה בול הסגנון שלי
ורוד נסיכותי וחמוד
באותו הנושא: