5 תשובות
כי זה השיר הכי משמעותי ושהוא הכי אוהב באלבום..
ותחשבי על המילים של השיר שנייה, תקשיבי להן באמת ותביני למה זה שיר כל כך משמעותי ומחזק.
כי זה מה שהוא בחר
וזה שיר באלבום כנראה וככה זה, שיעשה מה שעושה לו טוב
שואל השאלה:
כן אני מכירה את השיר, אני יודעת שהוא משמעותי, אני יכולה להבין למה הוא אוהב אותו.
אה ואם זה היה נשמע כאילו יש לי בעיה או משהו אז זה לא מפריע לי (כאילו זה רק השם של האלבום, שיבחר מה שבאלו). לא ידעתי פשוט שזה השיר שהוא הכי אוהס מהאלבום...ברור שיעשה מה שעושה לו טוב:)
אנונימית
because he wants to
כי הוא רצה וזה כנראה השיר הכי משמעותי בשבילו, הוא גם אמר משהו כמו שבזמן שהוא כתב את האלבום הוא עבר את התקופות העצובות יותר בחיים שלו ואת השמחות יותר בחיים שלו, אז כאילו זה קו דק (יענו fine line) בין עצב לשמחה.