4 תשובות
להגיד להם את זה וגם להגיד להם שהם ממש פגעו בך ואם הם פעם הבאה פונים אליך תתעלם מהם.
שואל השאלה:
אני בנאדם טוב מדי, מחזיק את זה כבר יותר מדי זמן בבטן ולא אומר להם כלום
אני בנאדם טוב מדי, מחזיק את זה כבר יותר מדי זמן בבטן ולא אומר להם כלום
אנונימי
וואי כן...
גם לי זה קורה עכשיו
הכרנו בתחילת החטיבה
ועכשיו כשסיימנו ורובנו מתפצלים לבתי ספר אחרים אף אחד לא שולח הודעות יותר ולא מתעניין...
גם לי זה קורה עכשיו
הכרנו בתחילת החטיבה
ועכשיו כשסיימנו ורובנו מתפצלים לבתי ספר אחרים אף אחד לא שולח הודעות יותר ולא מתעניין...
אנונימית
תקשיב אני ממש מבינה אותך
תדבר איתם על זה אולי
תדבר איתם על זה אולי
באותו הנושא: