4 תשובות
הגל השני בקושי התחיל, הם פותחים כי אם לא אז הילדים שלהם ילכו לישון רעבים
חחח הלוואי
לא
לא בהכרח בכלל, זה נטו כורח הנסיבות.
באותו הנושא: