3 תשובות
a51
יש לי את a50 והמצלמה יחסית טובה.
גם המצלמה של a20s גם טובה, וגם של a51.
גם המצלמה של a20s גם טובה, וגם של a51.
a50
a70
s10e
note 10 lite
אני הכי אוהב את של הnote 20 lite
a70
s10e
note 10 lite
אני הכי אוהב את של הnote 20 lite
באותו הנושא: