6 תשובות
אממ
אינסטנט פודינג(?)
אינסטנט פודינג(?)
תוסיפי פודינג וניל ואל תקציפי מהר
היא נישברה קצפת כבר לא יצא מזה אבל תשמרי את זה זה עדיין שמנת
הקצב עירבוב צריך להיות אחיד ובטח שינית אותו במהלך ההקצפה ולכן הוא נשבר
שואל השאלה:
הקצפתי והיא עדיין נוזליץ
הקצפתי והיא עדיין נוזליץ
אנונימית
תנסי להקציף עוד
באותו הנושא: