7 תשובות
אני נולדתי ביולי ב22 וסבבה לי עם זה חחח :)
נולדתי ב1 באפריל לחחח אז לא...
אניי כברר
לע
אני כבר בחודש יולי :/
אין סיכוי
איכ להיות מזל סרטן? בחיים לא