2 תשובות
אם אני לא טועה, מחנה קיץ לשמנים.. (:
אני גם ראיתי אתזה:) אני חושבת שקוראים לזה -שמנה מידי לגיל 16 או משהו כזה שידרו אתזה ביס דוקו ערוץ 8:)