3 תשובות
וואיי כןן. נגיד אני מדברת בנושא מסויים ואני מוצאת מילה שממש מתאימה ומתארת את זה טוב או שאני אוהבת את איך שהיא מוסיפה ומבטאת דברים, אז אני משתמשת בה בלי כוונה הרבה. וזה משתנה כל תקופה
כן זה קורה לי מלא
לרוב עם מילים גבוהות או ליטרלי.
ליטרלי
ליטרלי
ליטרלי
רואה?
כן, קורה לי
במיוחד עם כאילו וכן. יכולתי להגיד "קורה לי"