5 תשובות
מאוד מוריד לי
מעלה מאוד
כן
מעלה
מעלה
שואל השאלה:
למה זה מוריד לכם
ולמה זה מעלה לכם?
למה זה מוריד לכם
ולמה זה מעלה לכם?
כיום אני מעדיף יותר שיתחילו איתי כי אני די בישן בקטע הזה ולא אתחיל עם אף אחד... אם הצד השני יעשה את הצעד זה מאוד יקל עליי :)
עריכה: בן 18 עוד שבועיים
עריכה: בן 18 עוד שבועיים
אנונימי
באותו הנושא: