5 תשובות
מאוד מוריד לי
מעלה מאוד
כן
מעלה
שואל השאלה:
למה זה מוריד לכם
ולמה זה מעלה לכם?
כיום אני מעדיף יותר שיתחילו איתי כי אני די בישן בקטע הזה ולא אתחיל עם אף אחד... אם הצד השני יעשה את הצעד זה מאוד יקל עליי :)
עריכה: בן 18 עוד שבועיים
אנונימי