התחברות הרשמה

חבר טוב שלי רוצה לבוא אליי מחר ואני מפחדת שיהיה מביך ושיקרה משהו מעבר. צריכה עזרה בהתלבטות דחוף!

חבר טוב שלי רוצה לבוא אליי מחר ואמרתי לו שההורים שלי לא יהיו בבית ובסוף הם כן יהיו בבית ולא כזה בא לי שהוא יבוא... כאילו לא נעים לי להגיד לו לא כי הוא עוזב עוד מעט ואני לא אראה אותן הרבה זמן אבל זה כאילו בחדר שלי רק אני והוא וניפגש נו אחד על אחד רקעים אחת ובשבוע האחרון הוא מתנהג קצת מוזר ואני טיפה בלחץ שהוא כאילו רוצה שיקרה בנינו משהו למרות שממש לא ניראלי כי זה לא מתאים לו לרצות אותי אבל הוא באמת מתנהג מוזר בשבוע האחרון. ולא נעים לי להגיד לו שלא יבוא כי כמו שכבר אמרתי הוא עוזב עוד מעט. אבל ההורים שלי יהיו בבית וזה יהיה מוזר ומביך. בקיצור אני לא רוצה שהוא יבוא. מה לעשות? איך לצאת מזה?
14 ביולי 2020, 20:32
תירוציםהתלבטותעצותשכנועמה לעשות    
תשובה אחת
שואל השאלה:
כן אבל הוא ממש רוצה לבוא אליי וכבר קבענו כאילו וגם לאן נלך
א
אטואיס
באותו הנושא:
מישהו רוצה לבוא אליי עם חבר שלו זה אמור להיות דייט ראשון למה הוא מביא חבר?
מי רוצה לבוא אליי??
מה אומרים למישהו שהתחלנו לדבר רק אתמול והוא רוצה לבוא אליי?
חברה שלי לא רוצה לבוא אליי
ידיד שלי צריך לבוא היום לקחת ממני משהו והוא רוצה לעלות אליי ולא מתאים לי ממש
חברה רוצה לבוא אליי ואני לא רוצה לא נעים לי להגיד לה לא מה להגיד לה?
אני וחברה שלי מתמזמזים הרבה..והיא רוצה הפעם לבוא אליי הביתה..
חברה שלי רוצה לבוא אליי הבייתה (יש לי צלבים בביית על מדף בולט) מה לעשות ?
מי רוצה לבוא אליי לראות סרט?
שמישהי רוצה לבוא אליי ואין לי כוח שיבואו אליי מה להגיד לה?
חברה שלי רוצה לבוא אליי היום, אבל לא בא לי שהיא תבוא