חבר טוב שלי רוצה לבוא אליי מחר ואני מפחדת שיהיה מביך ושיקרה משהו מעבר. צריכה עזרה בהתלבטות דחוף!
חבר טוב שלי רוצה לבוא אליי מחר ואמרתי לו שההורים שלי לא יהיו בבית ובסוף הם כן יהיו בבית ולא כזה בא לי שהוא יבוא... כאילו לא נעים לי להגיד לו לא כי הוא עוזב עוד מעט ואני לא אראה אותן הרבה זמן אבל זה כאילו בחדר שלי רק אני והוא וניפגש נו אחד על אחד רקעים אחת ובשבוע האחרון הוא מתנהג קצת מוזר ואני טיפה בלחץ שהוא כאילו רוצה שיקרה בנינו משהו למרות שממש לא ניראלי כי זה לא מתאים לו לרצות אותי אבל הוא באמת מתנהג מוזר בשבוע האחרון. ולא נעים לי להגיד לו שלא יבוא כי כמו שכבר אמרתי הוא עוזב עוד מעט. אבל ההורים שלי יהיו בבית וזה יהיה מוזר ומביך. בקיצור אני לא רוצה שהוא יבוא. מה לעשות? איך לצאת מזה?