105 תשובות
מצאתי הכל בערך אבל הכי מפגר שמצאתי זה תז
אנונימית
שואל השאלה:
הכי מפגר שלי זה הקייטרינג של הברמיצווה של האח הגדול שלו^
הכי מפגר שלי זה הקייטרינג של הברמיצווה של האח הגדול שלו^
אני מהצד השני של סטוקרות הייתה מישהי שעשתה עליי פעם סטוק לא היה כיף
אנונימית
אמאלה הייתי מאוהבת במישהו ממש .
והוא לא שחקן או משהו והייתי במטוס ומרוב שאפילו המשפחה שלי ידעו אמא שלי ראתה סתם סדרה והיא קלטה אותו שם פתאום.
אני מוצאת אינסטגרם ישן של ההורים ועוד מלא מלא
והוא לא שחקן או משהו והייתי במטוס ומרוב שאפילו המשפחה שלי ידעו אמא שלי ראתה סתם סדרה והיא קלטה אותו שם פתאום.
אני מוצאת אינסטגרם ישן של ההורים ועוד מלא מלא
אנונימית
לא אפרסם את סודותי לאוזני מתחרות חח סתם סתם לעצות וטיפים דברו איתי בפרטי
אוקיי אני נטולת רשתות חברתיות אז מניחה שמלבד לגגל שם של מישהו,לא קרה משהו מעניין.
מישהו שהכרתי לעומת זאת מצא מצגות שלי מכיתה ג',תגובות שהגבתי ביוטיוב ב2014,פייסבוק מכיתה ג' בלי שהוא יודע שם משפחה אלא רק שם פרטי ועיר,כתובת עכשווית ,כתובת לשעבר ...
פאקינג גוגל.
מישהו שהכרתי לעומת זאת מצא מצגות שלי מכיתה ג',תגובות שהגבתי ביוטיוב ב2014,פייסבוק מכיתה ג' בלי שהוא יודע שם משפחה אלא רק שם פרטי ועיר,כתובת עכשווית ,כתובת לשעבר ...
פאקינג גוגל.
חחחחחחחח לעקוב עד הבית
כן... אני וחברה קמנו כל בוקר ב6 בלילה כדי לראות אותו יוצא לעבודה וגילינו את הלוחית רישוי איפה החניה שלו הלכנו לעבודה שלו (הוא גר בביניין של חברה שלי) אז חיכינו ליד המעלית לראות מאיזו קומה המעלית באה ולבדוק אם זה הוא וככה נדע איזו קומה הוא גר
אנונימית
להציץ מהחלון,וגם פעם הייתי קם מוקדם ומנסה ללמוד את הסדר יום שלה והייתי רושם,וכל זה בשביל שתתאהב בי מרוב שהיא רואה אותי הרבה
גיליתי את המספר טלפון, הכתובת שלה,המספר שלה בעדשות בכל עין, בעיקרון יש עוד אבל אלה הכי קיצוניים שיש לי
עריכה:אני רוצה לראות מישהו יותר קיצוני ממני
עריכה:אני רוצה לראות מישהו יותר קיצוני ממני
^מה שעשית זה בסיסי אצלי
^דור 3. אז מה הדברים ההכי קיצוניים שלך?
עקבתי אחריו עד לבית שלו וגיליתי איפה הוא גר ואז בערב אני וחברה הבאנו מלא חטיפים ישבנו באוטו ופשוט צפינו בו מהחלון ואז הוא יצא לאנשהוא עם מישהי אז עקבנו אחריהם ובסוף זאת בת דודה שלו
^ אימלה חשבתי שאני סטוקרית אבל אחרי כל התגובות פה אני מבינה שפשוט לסטוק לו את ההיילייט באינסטגרם כל יום זה לא מספיק
מידת נעליים וכתובת (לא בטוח מדויקת)
אחותי אמרה לי שגולש חתיך התחיל איתה בים, היא לא הסכימה להראות לי תמונות או להגיד לי את השם...
תוך חמש דקות בדקתי אנשים שהיו במיקום בים והצלבתי עם אנשים שעוקבים אחריה ואז מצאתי אותו
היא הייתה בשוק
תוך חמש דקות בדקתי אנשים שהיו במיקום בים והצלבתי עם אנשים שעוקבים אחריה ואז מצאתי אותו
היא הייתה בשוק
שואל השאלה:
פיצה אבל את/ה יכול לקרוא לי פצ
זה בהחלט לא כזה קיצוני ואני מסכימה עם דור 3. אבל אולי זה בגלל שאתה בן וזה כישרון שמתבטא אצל בנות
סליחה אל תתעצבן עלי אני רצה למטבח
פיצה אבל את/ה יכול לקרוא לי פצ
זה בהחלט לא כזה קיצוני ואני מסכימה עם דור 3. אבל אולי זה בגלל שאתה בן וזה כישרון שמתבטא אצל בנות
סליחה אל תתעצבן עלי אני רצה למטבח
הקראש הוא החבר הכי טוב של אחי הגדול, פעם אחת הם העלו לסטורי שהם בחוף בים והתארגנתי עם חברה והלכנו לאותו המקום שהם היו, ועשינו כאילו פגשנו אותם שם בטעות ובכלל הסתכלתי על הקראש כל הזמן הזה
אני יודעת איך קוראים לאמא שלו לאבא שלו לאח שלו לסבתא שלו ודודה שלו. עקפתי את כולכן תודה.
אני לא סטוקרית אבל חברה טובה שלי שלחה לי פעם סרטונים שלה עוקבת אחרי הכלבה שלה למשך חצי שעה או אפילו יותר, זה היה קורע
פיצה..^ :יש כאלה שאני אפילו לא יכול לספר,אבל פעם נכנסתי לבית שלה שלא הייתה ולקחתי דברים
שואל השאלה:
אימאלה אני גאה פה בכל הסטוקריםם
אימאלה אני גאה פה בכל הסטוקריםם
^חח חח חח
איזה אנשים מגעלים ומסריחים אתם צריכים להיות בשביל לעשות על מישהו סטוק, אם אתם באמת אוהבים אותו/ אותה תכבדו את הפרטיות... מערכות יחסים שהתחילו בסטוק של מישהו לא ימשכו הרבה זמן..
גיליתי איפה אנה זק גרה וצילמתי אותה נכנסת למעלית של הבניין שלה וממש נכנסתי למעלית וכל הדרך עד קומה 11 צילמתי אותה בתוך המעלית
שואל השאלה:
אבל הקטע בסטוק ישר זה להויא את המיידע ממה שהוא פרסם
וכמובן שאני לא אפיץ דברים מעניינים שאני גיליתי שאחרים לא יכולים למצוא
אבל הקטע בסטוק ישר זה להויא את המיידע ממה שהוא פרסם
וכמובן שאני לא אפיץ דברים מעניינים שאני גיליתי שאחרים לא יכולים למצוא
מצאתי אינסטגרם של מישהי רק דרך הרו קו שלה ... וגם מצאתי ילד מהטיקטוק בלי תיוג
אני לא כזאת סטוקרית וגם לא היו לי הרבה מקרים שרציתי לדעת דברים שלא ידעתי
ההכי הרבה שלי זה למצוא אינסטגרם של מישהו שאני לא מכירה :)
ההכי הרבה שלי זה למצוא אינסטגרם של מישהו שאני לא מכירה :)
אנונימית
סתם אנשים מטרידים שעתידם לא מזהיר במערכות יחסים
לי ולקראש שלי יש קטע , אז ראיתי אתו לפני שבוע עם חברים, צלמתי אותם , ולפני כמה ימים הראתי לו
יש לו טלגרם ואני יודעת מתי הוא מחובר, ובאיזה קבוצה של פאפגי הוא נמצא
יש לו טלגרם ואני יודעת מתי הוא מחובר, ובאיזה קבוצה של פאפגי הוא נמצא
לעקוב אחריו אבל מהצד השני
לפעמים אני לא צופה לו בסטורי במהלך ה24 שעות וצופה מהבדוי אבל זה עוד הפשוט.
מצאתי אינסטגרם של מישהו חתיך שהיה איתי באוטובוס לא האמנתי שבאמת מצאתי ווידאתי 9 פעמים אם זה באמת הוא.
מצאתי אינסטגרם של מישהו חתיך שהיה איתי באוטובוס לא האמנתי שבאמת מצאתי ווידאתי 9 פעמים אם זה באמת הוא.
אהה עוד משהו עקבתי אחריו לשדה תעופה וגיליתי שהוא טס לאילת לפי הסטורי שלו וגם ככה היה חופש ואילת זה לא כזה רחוק אז קראתי לחברה ואמרתי לה שתביא לי בגדים ושנוסעים לאילת היינו איתו באותו מטוס ועקבנו אחרי המונית שלהם והשכרנו חדר במלון שלהם ו"בטעות" פגשנו אותם
ינמועכצי
לבדוק באינסטגרם כול פעם שאני נכנסת אם הקראש הוסיף עוקב אחרי מישהו חדש או שמישהו חדש עוקב אחריו
אנונימית
ללכת לראות מישהו במשך חודש שלא מכיר אותי ואני לא מכירה אותו ואני לא יודעת את השם שלו וכלום עליו ולמצוא את האינסטגרם שלו
לגלות כתובת חדשה של אקס של חברה מתמונה של הנוף בסטורי..
תודה תודה אני הייתי אני
תודה תודה אני הייתי אני
נסעתי באוטו, התכופפתי וצילמתי לחברות אותו עם הטלפון,
אחד אחר אני וחברות שלי הלכנו לבית של האקס של אחת מהן והוא בדיוק הגיע וראה אותנו,
ויש עוד מלא אבל זה סודי חיחי
אחד אחר אני וחברות שלי הלכנו לבית של האקס של אחת מהן והוא בדיוק הגיע וראה אותנו,
ויש עוד מלא אבל זה סודי חיחי
אז הייתה לי עוקבת שכול שבוע הייתה מחליפה חבר ומעלה כזה קולאזים שהיא הייתה מעצבת עם תמונה שלו ושלה ואף פעם לא היה לה תמונות משותפות עם אותו אחד שהיא יצאה
היא גם לא נראת תיפוס כזה שבדיוק מחליף חבר כול שבוע אז היה לי מוזר והחלטתי לבדוק
עשיתי סטוקינג רציני בהתחלה הסתכלתי בתמונה שהיא עיצבה ראיתי שהוא לא עשה לייק ולא הגיב אז החלטתי להכנס לעוקבים שעוקבים אחריה ואז הסתכלתי לא ראיתי שהוא עוקב אחריה ואז החלטתי להכנס לעוקבים שהיא עוקבת וראיתי שהיא עוקבת אחריו נכנסתי לאינסטה שלו אחרי זה ראיתי שהיא עושה לו לייקים ומגיבה לו ושמתי לב שלתגובות של אנשים שהוא מכיר הוא מגיב חזרה ועושה לייק ולה לא עשה כלום אחרי זה חזרתי לאינסטה שלה ודפדפתי בתמונות וראיתי שהוא לא עושה לה לייקים ולא מגיב לה ולא כלום
אז הגעתי למסקנה שהיא פשוט מוצאת בנים באינסטה ובשביל להראות מגניבה או לא יודעת אומרת שהם בני זוג שלה ומחליפה כול שבוע למרות שלהם אין מושג שהיא מציגה אותם כבני זוג שלה
הוא גם לא עוקב אחרי עמוד שהיא פתחה לו ולה ופשוט ראיתי שבשום מקום הוא לא עוקב ולא עושה כלום באינסטה והבנתי שהיא סתם מזייפת כול שבוע חבר חדש
בוםם ניצחתי את כולכם חח
היא גם לא נראת תיפוס כזה שבדיוק מחליף חבר כול שבוע אז היה לי מוזר והחלטתי לבדוק
עשיתי סטוקינג רציני בהתחלה הסתכלתי בתמונה שהיא עיצבה ראיתי שהוא לא עשה לייק ולא הגיב אז החלטתי להכנס לעוקבים שעוקבים אחריה ואז הסתכלתי לא ראיתי שהוא עוקב אחריה ואז החלטתי להכנס לעוקבים שהיא עוקבת וראיתי שהיא עוקבת אחריו נכנסתי לאינסטה שלו אחרי זה ראיתי שהיא עושה לו לייקים ומגיבה לו ושמתי לב שלתגובות של אנשים שהוא מכיר הוא מגיב חזרה ועושה לייק ולה לא עשה כלום אחרי זה חזרתי לאינסטה שלה ודפדפתי בתמונות וראיתי שהוא לא עושה לה לייקים ולא מגיב לה ולא כלום
אז הגעתי למסקנה שהיא פשוט מוצאת בנים באינסטה ובשביל להראות מגניבה או לא יודעת אומרת שהם בני זוג שלה ומחליפה כול שבוע למרות שלהם אין מושג שהיא מציגה אותם כבני זוג שלה
הוא גם לא עוקב אחרי עמוד שהיא פתחה לו ולה ופשוט ראיתי שבשום מקום הוא לא עוקב ולא עושה כלום באינסטה והבנתי שהיא סתם מזייפת כול שבוע חבר חדש
בוםם ניצחתי את כולכם חח
למדתי איתו למתכונת ואז התכוונתי ללכת אבל פשוט נכנסתי לאמבטיה שלהם ולא יצאתי ממנה נרדמתי שם ובבוקר אבא שלו נכנס וראה אותי שוכבת באמבטיה עם כל האיפור מרוח מכוסה במגבת מביך
אנונימית
האמת שהוא החבר הכי טוב שלי אז זה לא קשה. יודעת איך קוראים לכל המשפחה שלו, כולל שמות של אקסיות של אח שלו הגדול, באיזה גן אח שלו, כתובת מדויקת, חברים קרובים, שמות של הסבתות, הדודות, ושתיים מהגננות, כולל בי"ס יסודי, וחטיבה, ולא מזמן דוד שלו אמר לי שאנחנו צריכים להיות ביחד. נראה אותכן מתעלות על זה
לדעת מי זה כל בן משפחה שלו
(סבא סבתא דודים...)
איפה הוא עשה בר מצווה, מחירים וזה
לעשות סטוק על אחיות שלו ועל אח שלו
על ההורים שלו
לדעת איפה הוא גר
לראות מי עוקב אחריו ואם הוא מחזיר לאותו בן אדם עוקב
לדבר איתו מפקטיבי כדי לדעת מה הטעם שלו בבנות
עזבו אני הזויה
(סבא סבתא דודים...)
איפה הוא עשה בר מצווה, מחירים וזה
לעשות סטוק על אחיות שלו ועל אח שלו
על ההורים שלו
לדעת איפה הוא גר
לראות מי עוקב אחריו ואם הוא מחזיר לאותו בן אדם עוקב
לדבר איתו מפקטיבי כדי לדעת מה הטעם שלו בבנות
עזבו אני הזויה
אנונימית
שואל השאלה:
את בדיוק כמו כולנו!^
את בדיוק כמו כולנו!^
אם אני אתחיל לכתוב זה לא יגמר
יואו חלשים כאן אינסטגרם זה כלום למצוא
הכי הרבה זה כתובת ותז של מישהו מכאן שלא דיברתי איתו מילה
הכי הרבה זה כתובת ותז של מישהו מכאן שלא דיברתי איתו מילה
בנות הזויות וחסרות ביטחון אתן
אנונימי
למצוא את הבית שלו
הוא גר מולי. לא דברנו אי פעם.
כל פעם שאני שומעת קול מבחוץ אני מסתכלת לראות אם זה הוא, כל פעם שזה הוא או מישהו מהמשפחה שלו אני מצלמת.
אני יודעת איך קוראים לו ושם משפחה, יודעת מי האחים שלו וחלק מהשמות, מכירה את האחיינים שלו וההורים שלו.
יודעת מה העדה שלו, הטלפון שלו, האינסטגרם שלו.
והכי חשוב יודעת שיש לו חברה
אה שכחתי גם שיש לי את הטלפון של אמא שלו ושל חברה שלו..
כל פעם שאני שומעת קול מבחוץ אני מסתכלת לראות אם זה הוא, כל פעם שזה הוא או מישהו מהמשפחה שלו אני מצלמת.
אני יודעת איך קוראים לו ושם משפחה, יודעת מי האחים שלו וחלק מהשמות, מכירה את האחיינים שלו וההורים שלו.
יודעת מה העדה שלו, הטלפון שלו, האינסטגרם שלו.
והכי חשוב יודעת שיש לו חברה
אה שכחתי גם שיש לי את הטלפון של אמא שלו ושל חברה שלו..
אנונימית
ישבתי בחדר אוכל וראיתי מישהי לסבית ממש יפה וכאילו בכלל לא ידעתי איפה אני, סתם חדר אוכל, מצאתי את האינסטגרם שלה תוך 6 דקות....
לרוב סטוקרית בעיי
אממ מצאתי איזה אתר (הוא נחסם אז כאילו לא 3>)
שיכול לפרוץ לחשבונות אינסטגרם והתחברתי לחשבון של ילדה שאני לא מתה עליה ונכנסתי לשיחות שלה ואולי גם סימסתי לכמה אנשים
יאיי
אממ מצאתי איזה אתר (הוא נחסם אז כאילו לא 3>)
שיכול לפרוץ לחשבונות אינסטגרם והתחברתי לחשבון של ילדה שאני לא מתה עליה ונכנסתי לשיחות שלה ואולי גם סימסתי לכמה אנשים
יאיי
אנונימית
*למפורסם *
בית ספר
כתובת
מספר טלפון וכאלה
בית ספר
כתובת
מספר טלפון וכאלה
שואל השאלה:
למפורסם יש לי מידת ז*ן, תחתונים, דם וכאלה זה לא משהו שכזה קשה לגלות^
למפורסם יש לי מידת ז*ן, תחתונים, דם וכאלה זה לא משהו שכזה קשה לגלות^
הצלחתי להתחבר לווסטאפ שלה במחשב.
וגם אינסטגרם.
היום אנחנו זוג לול
וגם אינסטגרם.
היום אנחנו זוג לול
אנונימי
וואו סטוקרית טובה את ביצועים מרשימים.מבינה גם אני אובססיבית למישהי שבכלל לא מודעת לקיומי.
לא הולך לי להיות סטוקרית אני גורעה
אני רוצה להיות צלמת רחוב (בנוסף לסוגים נוספים של צילום)
זאת סוג של עבודת סטוקריות של צלם אנשים אקראיים ברחוב
רק שמשלמים על זה
זאת סוג של עבודת סטוקריות של צלם אנשים אקראיים ברחוב
רק שמשלמים על זה
זה על הקראש הנוכחי שלי (פשוט שלמות)
יודעת את כל הביוגרפיה שלו (אחים יומולדת הורים וכו')
הלכתי עם חברה לבית שלו כדי לבדוק איפה הוא גר
יודעץ מתי בדרכלל הוא מתעורר והולך לישון
כן אני יודעת אני אובססיבית....
יודעת את כל הביוגרפיה שלו (אחים יומולדת הורים וכו')
הלכתי עם חברה לבית שלו כדי לבדוק איפה הוא גר
יודעץ מתי בדרכלל הוא מתעורר והולך לישון
כן אני יודעת אני אובססיבית....
אנונימית
אני בהלם אתן חולות וזה מדהים
שואלת השאלה אני רוצה אותך בתור החברה הכי טובה שלי
אנונימית
המספר של ההורים שלו, הכתובת שלו, מספר התעודת זהות שלו השגתי אחרי שחיטטתי במזכירות (מידע מיותר לגמרי אין לי מושג למה עשיתי את זה), לבדוק כל פעם אחרי איזה אנשים חדשים והאשטאגים הוא עוקב
אנונימית
חקרתי על כל המשפחה שלו, מידות בבגדים, מצאתי את הפלייליסט שלו, היום הולדת שלו ושל האחים שלו
וזהו נראלי
וזהו נראלי
אני מזועזע מהסיפור שלך
איך לעזאזל גילית את כל הפרטים האלה, ואני בטוח שמה שעשית זאת חדירה עמוקה מאוד לתוך הפרטיות. מה לעזאזל המניע לעשות דבר כזה???
איך לעזאזל גילית את כל הפרטים האלה, ואני בטוח שמה שעשית זאת חדירה עמוקה מאוד לתוך הפרטיות. מה לעזאזל המניע לעשות דבר כזה???
רק לי הפריע שהיא רשמה קייטרינג של הבר מצווה של אח שלו ה*גדול*? זאת אומרת שאח שלו הגדול בן 13 אז בן כמה הוא
והיא בת 19 חח
והיא בת 19 חח
אנונימית
ילד מהשכבה שלי
גיליתי שהוא מאומץ ומצאתי את המשפחה הקודמת שלו ואת האחים שלו וההורים
גיליתי שאבאשלו הביולוגי נפטר ואיפה הם גרים ואת האינסטגרם של אחים שלו הביולוגים
ומצאתי תמונות שלהם מפעם שהוא עוד היה אצלם
גיליתי שהוא מאומץ ומצאתי את המשפחה הקודמת שלו ואת האחים שלו וההורים
גיליתי שאבאשלו הביולוגי נפטר ואיפה הם גרים ואת האינסטגרם של אחים שלו הביולוגים
ומצאתי תמונות שלהם מפעם שהוא עוד היה אצלם
ואו דה פאק איך מצאת את כל זה^
אתם גורמים לי להרגיש שאני סטוקרית גרועה
אתם גורמים לי להרגיש שאני סטוקרית גרועה
אנונימית
מצאתי מה התעודת זהות שלו
אנונימית
למה כולכן ממש סבבה עם זה ואפילו מתגאות בזה, זה קריפי ברמות תחשבו שיש מישהו שאתן דיברתן איתו אולי פעם פעמיים והמישהו הזה יודע עליכן כל דבר קטן, ממידת נעליים, לכל פרט קטן עליכן ועל המשפחה שלכן, הוא כל יום יושב באוטו ליד הבית שלכן ובוהה בכן, הוא יודע בדיוק באיזו קומה אתן גרות ופשוט כל שנייה שאתן בחוץ יש מצב שהוא צופה בכן, נשמע כמו סרט אימה איך זה משהו להתגאות בו?
אני יודעת על הקראש שלי..
מה השם של ההורים שלו
על סבא וסבתא שלו
תאריך יום הולדת
שהוא גאון בכל המקצועות
שהוא שמאלני
שיש לו דוד גיי
שדודה שלו אימצה ילדה
מי החברים שלו בארץ וכמה מחו"ל
יש לי תמונות ילדות שלו
איזו קבוצת כדורגל וכדורסל הוא אוהב
שהוא נולד בניו יורק
ויש לי את כל חשבונות הפייסבוק של בני משפחתו
מספר הטלפון שלו
ואת השם השני שלו
מה השם של ההורים שלו
על סבא וסבתא שלו
תאריך יום הולדת
שהוא גאון בכל המקצועות
שהוא שמאלני
שיש לו דוד גיי
שדודה שלו אימצה ילדה
מי החברים שלו בארץ וכמה מחו"ל
יש לי תמונות ילדות שלו
איזו קבוצת כדורגל וכדורסל הוא אוהב
שהוא נולד בניו יורק
ויש לי את כל חשבונות הפייסבוק של בני משפחתו
מספר הטלפון שלו
ואת השם השני שלו
אנונימית
הייתי מדברת עם ילד שלא אמר לי איך הוא נראה ולא ידעתי כלום עליו מלבד שם וגיל וכיתה והוא לא הראה לי איך הוא ניראה וגם אין לו אינסטגרם ופשוט לאט לאט הצלחתי למצוא אותו ומצאתי תאינסטגרם הישן שלו קיצר עכשיו אני יודעת מה השם משפחה שלו גם מצאתי אפילו תפייסבוק של ההורים שלו ככה שראיתי איך הוא ניראה היום ואני יודעת מי החברים שלו ואיפה הוא לומד והוא חושב שאני לא יודעת מה המשפחה שלו או איך הוא ניראה
חח מצאתי סרטונים ישנים שלו ותמונות ישנות אני יודעת עלינו הכול מה הוא אוהב לאכול מה התחביבים שלו עם מי הוא נפגש מה המידות שלו אפילו התחלתי לדבר עם אחיות שלו כדי לסחוט מידע גיליתי פרטים ממש מגעילים ופרטיים שעליו כגון שהוא מפליץ בציבור,מאונן בכל מקום כמעט לול,וגיליתי שהוא זיין חצי מהעיר אני יןדעת את מי ומתי ולמה ואני יכולה להריץ לך פרטים על כל שם שתגידי ,יש לי זיכרון מפותח מאוד אני יכולה לזכור הכול
מצאתי את הכרטיס אשראי של אמא שלו כאילו עם מה הוא מזמין דברים מהאינטרנט, וואי הייתה פעם אחת שרציתי לשים לו את המחזור שלי בכוס שלו אבל זה הרגיש לי מוגזם מדי אז לא שמתי, מצאתי את הכתובת שלו, כמה בני דודים יש לו מצד האמא, איפה אחותו משרתת, איפה סבתא שלו גרה שהוא היה הולך אלייה כל שישי בערב, את האינסטגרם הישן שלו, הפעלתי לו פעם אחת את הדבר הזה שיש באייפון של המיקום וככה ראיתי איפה הוא כל הזמן, את המספר תעודת זהות שלו, באיזה גן חובה הוא היה. יש עוד המון הייתי סטוקרית יותר מדי בכיתה ו
אה וכמה סמ יש לו
אה וכמה סמ יש לו
מבינה ולא מבינה אותכם אנשים.. למה תגידו לי למה למה לעשות את זה , אני כן טיפה מבינה אבל זה לא נעים בבקשה תחשבו קצת לפני .. מישהו עשה עלי וזה די פגע בי ותסכל אותי ויצר מלא בעיות אחרות ועכשיו אנחנו לא מדברים .. תחשבו ותתחשבו קצת יותר, סקרנות לא תהרוג אותכם.. *לא מתכוונת לפגוע באף אחת/ד* ):
אנונימית
אוקיי אז הייתי מאוהבת בו מהיסודי ועכשיו אנחנו בכיתות אחרות ואנחנו גרים אחד ליד השני ואני מתצפתת עליו ועל אח שלו משחקים כדורסל מאז היסודי
ישיבה של שעות מחוץ לבית שלה בלי סיבה, מעקב כשהיא יוצאת (פעם אחת עליתי על אוטובוס שנסע באותו קו ועקבתי אחריה לעבודה), היא גרה בדירת גן שיוצאת לרחוב ואפשר לראות מה קורה בדירה אם מסתכלים לתוך חורים שיש בגדר, הייתי עובר כל 5-7 דקות עושה סיבובים מסביב לשכונה ומגיע מול הגינה כל פעם בשביל להציץ לכמה שניות, ואז ממשיך ללכת, פעם אחת היא הלכה לים וכשגיליתי ערבתי על ספסל בכביש הראשי שידעתי שהיא תעבור בו ופשוט התסכלתי עליה הולכת עד לבית מהצד השני של המדרכה.
היה ישהו שראיתי במסדרון בית ספר וממש רציתי לדעת מי הוא לא יה לי שם רק ידעתי שהוא ב יא אז חיפשתי באתר בית ספר שם אפילו הלכתי לספרייה שהוא הלך כדי לראות איזה שם הוא רושם חברה שלי מצאה אותו אבל קודם עשיתי מחקר עליו אז נכנסתי לפייסבוק של אמא שלו ולאינסטגרם שלה ואז שלחתי לו עוקב והוא התחיל לדבר איתי
סוג דם
yona-chan
למה היה אכפת לך מה הסוג דם? לא היית יכול לחיות בלי זה? בלי להעליב אני באמת מנסה להבין כי יכולת לשאול והיו אומרים לך עם היו רוצים שתדע
למה היה אכפת לך מה הסוג דם? לא היית יכול לחיות בלי זה? בלי להעליב אני באמת מנסה להבין כי יכולת לשאול והיו אומרים לך עם היו רוצים שתדע
אנונימית
פרצתי לו לאינסטגרם כדי להחזיר לעצמי עוקב
ספר סטוק?
יש לי ספר סטוק כזה על כל ילד מהשכבה שלי.
רשום שם איפה הוא גר, תאריך יומהולדת וכזה..
יש לי ספר סטוק כזה על כל ילד מהשכבה שלי.
רשום שם איפה הוא גר, תאריך יומהולדת וכזה..
שואל השאלה:
אימאלה אתם משוגעים ומדהימים ואני חולה על זה
ואמ לכל מי שתוקף אותי אני כמובן לא עושה עם זה כלום ועם כל המיידע הזה (לא שהוא כזה חייוני למישהו) אני כמובן רק מתאמנת לאף בי אי
אימאלה אתם משוגעים ומדהימים ואני חולה על זה
ואמ לכל מי שתוקף אותי אני כמובן לא עושה עם זה כלום ועם כל המיידע הזה (לא שהוא כזה חייוני למישהו) אני כמובן רק מתאמנת לאף בי אי
וואי יש לי הרבהה
אבל נראה לי הכי קיצוני שעשיתי שעכשיו אני אומרת על עצמי סתומה וזה מצחיק אותי
לפני שנתיים בערך נסעתי על אופניים עד לבית של מי שזה היה (בערך 20 דק) בשיא החום של הקיץ לא לקחתי איתי אפילו מים, הגעתי עד לבית שלו חיכיתי שם 2 דק ופשוט נסעתי בחזרה כי פחדתי שיראה אותי. תוך כדי סיבוב קטן בשכונה שלי החלטתי לעשות את זה ולנסוע לשם כי פשו לא יכלתי להפסיק לחשוב על אותו בנאדם.
לא יודעת אם זה הכי קיצוני שלי כי היו לי מלא דברים הזויים אבל זה מה שעולה לי כרגע
אבל נראה לי הכי קיצוני שעשיתי שעכשיו אני אומרת על עצמי סתומה וזה מצחיק אותי
לפני שנתיים בערך נסעתי על אופניים עד לבית של מי שזה היה (בערך 20 דק) בשיא החום של הקיץ לא לקחתי איתי אפילו מים, הגעתי עד לבית שלו חיכיתי שם 2 דק ופשוט נסעתי בחזרה כי פחדתי שיראה אותי. תוך כדי סיבוב קטן בשכונה שלי החלטתי לעשות את זה ולנסוע לשם כי פשו לא יכלתי להפסיק לחשוב על אותו בנאדם.
לא יודעת אם זה הכי קיצוני שלי כי היו לי מלא דברים הזויים אבל זה מה שעולה לי כרגע
עבדתי בחנות והוא בא לקנות שם והוא שילם בכרטיס אז דרך הפרטים הגעתי לחברת האשראי והשגתי את השם והטלפון חח
ועוד אחד שאותו כן הכרתי
שכן
ממש בית מול בית וזה בתים פרטיים ככה שזה לא בניין והחלון של החדר שלי פשוט ממש מול החדר שלו
רואים ה-כ-ל
ועוד אחד שאותו כן הכרתי
שכן
ממש בית מול בית וזה בתים פרטיים ככה שזה לא בניין והחלון של החדר שלי פשוט ממש מול החדר שלו
רואים ה-כ-ל
אנונימית
יופי עכשיו כשהיא רואה שאחרות עושות את זה היא תחשוב שזה סבבה, stammishei זה ממש לא בסדר ואת חייבת להפסיק לא ככה משיגים חברים. זה לא משהו שרוצים שאחרים יידעו כי זה חודר עמוק לפרטיות של מישהו ולא שם זין עליה. זה גם לכל הסטוקריות האחרות פה
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה כזה בסדר אבל זה לא כזה רע כל עוד אני לא עושה עם זה משהו
אני לא חושבת שזה כזה בסדר אבל זה לא כזה רע כל עוד אני לא עושה עם זה משהו
לשבת שעות בחוץ מול הבית שלו לחכות שהוא יוציא את הכלבה (אני יודעת שעות מדוייקות) ואם לא הוא היה מוציא הייתי מחכה עוד שעתיים לפעם הבאה שמוציאים
לא ענה לי יום שלם אז הלכתי לאיפה שהוא גר ורציתי לראות אם הוא בבית או אם האוטו בחוץ
אנונימית
בואנה אתם חולי נפש אחד אחד.
טוב אבל מי אני שאגיד:
אני אמנם לא עשיתי את זה כדי לרגל על אנשים אחרים כמוכם, משוגעים אובססיבים, אלא נסיתי את זה על אחותי (נגיד והיא ידעה אבל תכלס לא)
הורדתי תוכנת מעקב וראיתי לאן היא הולכת, מה היא אומרת ודברים כאלו.
אבל זה היה רק כדי לראות אם אני יכולה לעשות את זה ואם זה קשה לעשות דברים כאלו. רמז: זה ממש קל להתקין.
אז סתם נסיתי וזה עבד בלי שהיא ידעה (בהתחלה)
בנוסף, יש לי כישורים בלמצוא מקומי מגורים של אנשים, היסטוריה, סטטוס (כמה ילדים, נשוי, רווק), מוצא ודברים כאלו.
זה מסובך למצוא בהתחלה אבל עם הזמן מוציאים בשניות.
אבל... להבדיל מכם אני לא עושה את זה על אנשים שאני עוקבת אחריהם עשיתי את זה מסקרנות וגם כדי לבדוק אם אני אצליח לעשות דברים כאלו.
(אוקי...מנקודת מבט שונה גם אני לא 100%)
טוב אבל מי אני שאגיד:
אני אמנם לא עשיתי את זה כדי לרגל על אנשים אחרים כמוכם, משוגעים אובססיבים, אלא נסיתי את זה על אחותי (נגיד והיא ידעה אבל תכלס לא)
הורדתי תוכנת מעקב וראיתי לאן היא הולכת, מה היא אומרת ודברים כאלו.
אבל זה היה רק כדי לראות אם אני יכולה לעשות את זה ואם זה קשה לעשות דברים כאלו. רמז: זה ממש קל להתקין.
אז סתם נסיתי וזה עבד בלי שהיא ידעה (בהתחלה)
בנוסף, יש לי כישורים בלמצוא מקומי מגורים של אנשים, היסטוריה, סטטוס (כמה ילדים, נשוי, רווק), מוצא ודברים כאלו.
זה מסובך למצוא בהתחלה אבל עם הזמן מוציאים בשניות.
אבל... להבדיל מכם אני לא עושה את זה על אנשים שאני עוקבת אחריהם עשיתי את זה מסקרנות וגם כדי לבדוק אם אני אצליח לעשות דברים כאלו.
(אוקי...מנקודת מבט שונה גם אני לא 100%)
בדרך כלל סטוקים למפורסמים אבל הכי רחוק שהגעתי זה המידת תחתונים והכתובת בית שלו
כן בובי בוטן וסתם מישהי זה כן כזה רע כי אני לא ארצה שירגלו אחרי ויידעו הכל עליי זה זוועתי
ההבדל זה שבנות עושות סטוק זה בסדר אבל גבר שיעשה כזה סטוק ילך לכלא והוא יהיה יצור כל החיים שלו
אף פעם לא דיברנו ואנחנו לא מכירים במציאות אבל יש לי תמונה של סבא שלה.
אנונימי
חחח אנונימי, אם עשית סטוק תפסיק אבל נשמע כסתם מקרה
המלך ערום, נו ברור יש הרבה סטנדרטים כפולים או איך שלא אומרים את זה בעברית
חחח לא סטוקרית בכלל
סתם.
אבל אין איזה משהו קיצוני יותר מידי
סתם.
אבל אין איזה משהו קיצוני יותר מידי
סתם פאדיחה שקרתה לי ומאז אני משתדלת כמה שפחות להיות סטוקרית
אל תצחקו עלי
בכיתה ח' הלכתי עם חברה שלי לקולנוע וישב מתחתינו נער פשוט חמוד אלוהים וכל כך חתיךך עם חברים שלו.
בזמן הסרט, אותו נער התעסק הרבה בטלפון.
ניצלתי את זה ,
אז אני החכמה באתי לצלם בשקט מהטלפון שלי את ההתעסקות שלו בטלפון (בשביל לחטט ולבדוק אחר כך מה האינסטגרם, וכו...)
ואני מטפשותיי שכחתי שזה על פנס
קיצר בושות
אני מצלמת וידיאו ופתאום יש אור בוהק והוא מסתובב אחורה ואני כזה "חיחי היי"
אל תצחקו עלי
בכיתה ח' הלכתי עם חברה שלי לקולנוע וישב מתחתינו נער פשוט חמוד אלוהים וכל כך חתיךך עם חברים שלו.
בזמן הסרט, אותו נער התעסק הרבה בטלפון.
ניצלתי את זה ,
אז אני החכמה באתי לצלם בשקט מהטלפון שלי את ההתעסקות שלו בטלפון (בשביל לחטט ולבדוק אחר כך מה האינסטגרם, וכו...)
ואני מטפשותיי שכחתי שזה על פנס
קיצר בושות
אני מצלמת וידיאו ופתאום יש אור בוהק והוא מסתובב אחורה ואני כזה "חיחי היי"
אנונימית
חח מביך כשקולטים שאת סטוקרית ואת מבינה כמה את חוחה או שאת לא מבינה עוד יותר גרוע
תשיגו חיים ימוזרות
^^שקט :)
ראיתי מישהו ממש אבל ממש חתיך ברחוב ברמה של חול אז פשוט סוג של הלכתי אחריו והוא דיבר בטלפון עם חברים וזה היה נשמע כאילו הם נפגשים , אז הלכתי אחריו והוא נפגש עם 2 חברים , אז בדרך כלל קראו לו בשם משפחה ואז אחד מהם אמר את השם הפרטי שלו , אז חיפשתי באינסטגרם ומצאתי את הפרופיל שלו ואני יודעת איפה הוא לומד , יש לו 2 אחיות ואח , אחות אחת בשם לין והשניה בשם ליאן , ולאח שלו קוראים ליאו ,אני יודעת איך קוראים להורים שלו (ליאור ואלינה) הוא בן 17 יש לו יום הולדת ב10-11 (יומיים אחריי- הוא מזל עקרב) הייתה לו חברה בשם ריף הזוגיות הייתה למשך 5 חודשים אבל הם נפרדו כי היא הייתה יותר מדי תלותית ודכאונית והייתה מפלרטטת עם אחרים שהוא היה בסביבה , החנות האהובה עליו זה רנואר , אני יודעת באיזה חדר כושר הוא מתאמן , המאכל האהוב עליו זה המבורגר עם חמוצים ועגבניה ,וציפס בצד , הוא שונא מיונז , המסעדה האהובה עליו זה ברבורגר (משהו כזה , זה נמצא בשרונה ) הוא פעם היה משחק כדורסל אבל הוא פרש , הוא הרחיב גיאוגרפיה ותקשורת, הוא יודע לנגן על גיטרה . קיצור אני ממש סטוקרית
נב. כן למשפחה יש קטע עם שמות דומים
נב. כן למשפחה יש קטע עם שמות דומים
אני יודעת את הבית ספר שלו, איפה הוא גר, איפה הוא מתנדב, בן כמה הוא, את האינסטגרם שלו ואת האמות של האחיות שלו
זה לא נשמע סטוקרי אבל הקטע הוא שאני מכירה אותו מהאינטרנט ואפילו לא ראיתי אותו וגיליתי את כל זה
זה לא נשמע סטוקרי אבל הקטע הוא שאני מכירה אותו מהאינטרנט ואפילו לא ראיתי אותו וגיליתי את כל זה
אנונימית
הייתי קמה ממש מוקדם בבוקר לעשות "הליכה" לבית שלו וזה איזה חצי שעה והייתי מחכה עד שהוא ייצא להוריד את הכלב שלו
אהא .
אוקיי אין לו אינסט ולא כלום , אבל בכל זאת עקבתי אחריו וגיליתי את כל המשפחה הקרובה שלו , דודים דודות בני דודים וכל זה , אני יודעת איפה הבית שלו , של סבתא שלו , של כל המשפחה הקרובה שלו . מצאתי תמונות שלו מלפני שנים . ומה הוא אוהב והכל כולל הכל כולל איזה טעם מסטיקים הוא הכי אוהב
אוקיי אין לו אינסט ולא כלום , אבל בכל זאת עקבתי אחריו וגיליתי את כל המשפחה הקרובה שלו , דודים דודות בני דודים וכל זה , אני יודעת איפה הבית שלו , של סבתא שלו , של כל המשפחה הקרובה שלו . מצאתי תמונות שלו מלפני שנים . ומה הוא אוהב והכל כולל הכל כולל איזה טעם מסטיקים הוא הכי אוהב
היה לי קראש שידעתי עליו מלא דברים
השמות של כל המשפחה שלו כולל הסבתא
מה הוא לבש לבר מצווה
במה ההורים שלו עובדים
איזה קבוצת כדורגל הוא משחק
שיש לו בעיה בברך (כמוני חייח)
מאיפה הוא קונה בגדים
איזה מותג הוא אוהב
איזה קבוצת כדורגל הוא אוהד
איפה הוא גר
שיש לו ארנבים
מתי הוא נולד
מתי הייתה הבר מצווה שלו
איזה גן הוא היה
יש לו קוביות ושרירים (אמאא)
ועוד מלא דברים אבל ירד לי ממנו כי אמרתי לו מה אני מרגישה והוא דחה אותי והיה לי קראש עליו שבע שנים טוב שהיה וטוב שנגמר
השמות של כל המשפחה שלו כולל הסבתא
מה הוא לבש לבר מצווה
במה ההורים שלו עובדים
איזה קבוצת כדורגל הוא משחק
שיש לו בעיה בברך (כמוני חייח)
מאיפה הוא קונה בגדים
איזה מותג הוא אוהב
איזה קבוצת כדורגל הוא אוהד
איפה הוא גר
שיש לו ארנבים
מתי הוא נולד
מתי הייתה הבר מצווה שלו
איזה גן הוא היה
יש לו קוביות ושרירים (אמאא)
ועוד מלא דברים אבל ירד לי ממנו כי אמרתי לו מה אני מרגישה והוא דחה אותי והיה לי קראש עליו שבע שנים טוב שהיה וטוב שנגמר
אנונימית
לגמרי טוב שנגמר
אני הצלחתי לאתר מישהו רק בזכות תמונת פרופיל. תמונת הפרופיל הייתה של נקניקייה