16 תשובות
לגמרי
מסכימה
שואל השאלה:
אז אתה לא מאזין למוזיקה...
איך זה שמישהו חירש סותר את מה שאמרתי?
שואל השאלה:
אני מודעת לזה. איך זה סותר את זה שמוזיקה זו אחת מהדרכים הטובות ביותר ללמוד על תרבויות?
שואל השאלה:
אז למה שתכתוב את זה? איך זה מועיל לדיון?
שואל השאלה:
זה שנוצר כרגע.
כמו כן אם אתה כותב "*ומה אם אתה* חירש" זה אומר שאתה מתכוון לסתור את הטענה שלי. אחרת לא היה שם "ומה אם אתה".
לגמרי מסכימה, אבל זה תלוי איזה סוג מוזיקה כי היום רוב השירים נשמעים דומה לשירים באנגלית :~
שואל השאלה:
אם - מילת תנאי.
*אם* אתה לא מבין ש-"מה אם אתה" מגיע לפני סתירה, אני מאחלת לך המון הצלחה בבגרות בלשון כי אתה זקוק לזה(:
שואל השאלה:
!!i got blisters on my fingers
בגלל ההשפעה של ארה"ב וגם על זה ממש נחמד ללמוד דרך מוזיקה לדעתי
ההשפעה של ארהב זה דבר נורא ואיום..
זו לא השפעה זו רמיסת תרבויות
שואל השאלה:
מסכימה איתך לגמרי.
לגמרי מסכימה
מסכימה לגמרי.
אולי אפשר לדייק את הטענה ל"מוזיקה מקורית" או "מוזיקה מסורתית"? כי באמת כפי שאמרתם יש את כל העניין של אמריקניזציה במוזיקה וגם אם זה לא בשירים באנגלית, זה משפיע מאוד...
שואל השאלה:
אבל כשהמוזיקה מושפעת מאמריקה, סביר להניח שגם התרבות.
לגמריי...
ברור, אבל השפעה נראה גם במוזיקה המסורתית באיזושהיא מידה. אני לא מתכוונת עכשיו למוזיקה מלפני 5000 שנה, אלא למוזיקה שמזוהה עם התרבות.
למשל, אפילו את סטטיק ובן אל הייתי מכניסה למוזיקה מקורית (כי מסורתית היא לא, בכך מקרה- אני לא יודעת לנסח ככ את מה שאני מנסה לומר פה), ולמרות שהם מאוד פופ וזה הם כן יחודיים לישראל באיזושהיא מידה