6 תשובות
במקום הסוכר חום תשימי סוכר לבן אבל תוסיפי לו סילאן או מייפל או דבשה
זה לא הכי קריטי המרקם יצא קצת שונה רק כי עם הסוכר החום זה יוצא יותר דביק/אחיד כזה
ואני יודעת שאפשר להוסיף דבש/מייפל/סילאן עם הסוכר הלבן בשביל המרקם שיצא אותו דבר בערך כמו עם סוכר חום
פשוט תחפשי מתכון עם סוכר רגיל
xm1
המרקם יהיה שונה
שואל השאלה:
מה יקרה אם אני אשים לבן במקום חום?
אנונימית
עדיף....אבל לא ככ קריטי