4 תשובות
חח אני גם בודדה ונמאס לי כבר
אנונימית
אני כלכך מבינה אותך.
אין לי איך לתאר את זה במילים אז אני פשוט אגיד שאני מבינה אותך.
יש לי בעיות עצבים או בעיות לחץ, אני לחוצה ועצבנית מכל דבר ואין לזה סיבה, וזה בא בהתקפים עד שאני אל מעיפה או שוברת משהו אני לא נרגעת, וזה לא נעצר שם.
ואני גם בדיכאון אבל לכל אחד זה אחרת, אצלי הפנמתי כבר את זה שאני בדיכאון ואני לא מדחיקה את זה אבל אני מאלו שחסרי רגש לפעמים, כאילו, אני יכולה לבכות ושנייה אחרי זה להיות עצבנית או שאני פשוט לא מרגישה כלום(נפשית, כן?)
אני לא אוטיסטית אז בזה אני לא מבינה..
את לא אשמה בזה, תסבירי לה שאת לא התכוונת לפגוע והיו לך ימים לא טובים, תנסי למצוא דרך טובה לעזור לך להוציא עצבים
יקרה,

אני שומעת את הכאב שמתוכו מילותייך נרשמות, הצער שמלווה אותך על ההתנהגות שאת מספרת עליה, וייתכן שמלווה לזה גם תסכול רב מצד אחד הקושי בהתמודדות עם הכעסים ומצד שני הכעס העצמי כנראה על אובדן השליטה והמחשבות על כך שהסביבה סובלת.

אנו נמצאים בתקופה שאיננה פשוטה כלל, היא מביאה איתה התמודדויות חדשות שלרוב לא הכרנו וסביר להניח שאי הוודאות וחוסר הבטחון שהתקופה הביאה איתה גורמת להרבה אנשים להתנהג לא כהרגלם. אני מבינה מדברייך שבראייה לאחור את מלקה את עצמך על מעשייך. אולי ישנה אפשרות שברגעי כעס, לפנות למשהו שיוכל להרגיע מעט כמו שיר שאת אולי אוהבת.

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. נוכל להעניק לך אוזן קשבת במקום שמלא אמפתיה והכלה.
שולחת לך שיר שאולי יוכל לעזור לך פחות לשפוט את עצמך https://www.youtube.com/watch?v=gatco5v8a_q
מצרפת לך לינק שניתן דרכו להתחבר ישירות לצ'אט.
אנו כאן בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר