8 תשובות
https://music.apple.com/il/playlist/blahblah/pl.u-d2b05dxtleorkyv

זה פלייליסט מדהים אם יש לך אפל מיוזיק
black sabbath-paranoid
a7x-danger line
a7x-iron man
marilyn manson-
sweet dreams
gods gonna cut you down
minute of decay
מוטלי קרו
מטאליקה
אממ זהו בערך זה ה"מטאל" היחידי שאני שומע כי אני פחות מתחבר לזה, פשוט הם ספציפית לא יודע, טובים
bfg division
black veil brides זאת להקה טובה
מטאליקה
מרלין מנסון
חלומות מתוקים(sweet dreams)
אנונימית
shogun של טריוויום
אם את רוצה שירי מטאל כבדים יותר אז תשמעי את אלבומים the way of all flesh, from mars to sirius של הלהקה gojira.
ואם את רוצה לשמוע שירי מטאל יותר רגועים תשמעי lateralus, 10000 days. של tool או בערך כל שיר של ghost
אנונימי