10 תשובות
אנחנו כן מדברות על זה אבל אני מתה למה שנראה אותו
אנונימית
לא
מראות אותו? בוכהה איך אני אמורה להראות אותו אבל מדברת עליו כן זה אחוות מחזור
מה יש להראות את הדם?
מדברות על זה - כן. להראות? ממש לא. אף אחת לא רוצה לראות את הדם של השנייה או את הפדים/טמפונים משומשים של השנייה.
מדברות כן.. לפעמיים.
מראות? לא!
מראות? לא!
פעם היתה בעיה בשירותים בזמן שהיה לי מחזור ואז היא כזה עדיין לא קיבלה והיא פשוט נכנסה לשירותים לפני שהצלחתי לסדר את זה וראתה את כל הדם וזה אבל חוץ מזה לא לא מראים מחזור חח
אנונימית
אני מדברת רק אבל יש שתי בנות בכיתה שלי שאין להן בעיה נגיד להיכנס אחת עם השנייה לשירותים שהם במחזור והן עוזרות אחת לשנייה.. כן זה מוזר אני יודעת
מדברות כן
להראות זה מגעיל אז לא
להראות זה מגעיל אז לא
מדברות כן ברור
אבל למה לעזאזל שנראה אותו? מה אתה חושב שזה כזה יןאוו איזה צבע המחזור שלך היום? שלי חום ושלך? אדום
יןאוו קטלני תראי לי
אבל למה לעזאזל שנראה אותו? מה אתה חושב שזה כזה יןאוו איזה צבע המחזור שלך היום? שלי חום ושלך? אדום
יןאוו קטלני תראי לי
אנונימית
באותו הנושא: