11 תשובות
כי הם אומרים שזה ילדותי מידי...
אין לי מושג אני סתם זרקתי רעיון
כדי שלא יהיה באתר ספאם כי מי שירצה יענה ב1000 אותיות גם וזה מעצבן
כדי שלא יהיה אפשר להספים, לדוגמה

גסטיןןןןןןןןןןןןןןן הבנת
נאמנים, התגובה שלי הייתה לדוגמה, נו!
הוא שאל "איך אפשר להספים עם אותיות כפולות"
עניתי לו
פשוט דמיין את זה, זה יתן טון ילדותי הרבה יותר לתגובות, ויהיו הרבה שיספימו ככה.
דמיין שמישהי תכתוב בתגובות כזה "לגמרי (דמיין שיש כאן מלא אותיות י' כי נאמנים לא נותנים לי לעשות את זה אפילו ליטרלי בשביל הדוגמה)!!"
זה פשוט ילדותי ונותן וייב לא רציני לאתר
לא יודעעעעעעעעע
שואל השאלה:
אבל מה עם יש מילים שבהם יש רצף של אותיות שלוש פעמים כמו ב בבל או מ ממן
זה לא צריך להיות עם רווח
שואל השאלה:
מה זה אומר לא להספים, איך מספימים עם אותיות כפולות
אין לי מושג, מבאס רצח.
כדי לא להספים נראה לי