10 תשובות
כן
כן
אולי אבל רק באיזה נובמבר דצמבר
בחורף
בחורף
יש סיכוי אבל אני מקווה שלא..
כן
לפחות נתחיל עם זום זה בטוח
כן, ככל הנראה.
כן
יאפ
לדעתי כן. גם אמרו שלא יתחילו ללמוד ישר אחרי החופש הגדול, שיש מצב שיתחילו אחרי החגים...
באותו הנושא: