התחברות הרשמה

למה תמיד אומרים לבנות ילדה גם לבת 40או.25 תמיד יקראו לה ככה למה זה ככה?

17 ביולי 2020, 02:00
התבגרותתכונותביטחון עצמימושגיםמה זה    
2 תשובות
אישה, לא ילדה
B
BeHappy❤(קצת פרשתי)
קחי את זה בתור מחמאה זה אומר שאת צעירה לגילך
S
Skep
באותו הנושא:
בת 21, תמיד אומרים לי שאני ילדה טובה ונמאס לי איך להיות להיות ילדה רעה?
ילד שמתסובב תמיד עם בנות, זה אומר עליו משהו?
ילד לבן בכיתה שלי תמיד אומר ניגה וזה מעצבן אותי
תמיד אומרים לי שאני ילדה יפה אבל
תמיד אומרים תהיה מניאק לבנות וזה ימשוך אותן
מה הגבוהה המושלם לבנות? תמיד אומרים 1.60
למה בנים לא מתחילים איתי אם תמיד אומרים לי שאני יפה?גם בנים וגם בנות אומרים
אומרים לי תמיד שאני ילדה יפה ואני לא חושבת..
למה תמיד אומרים לבנות ללכת למטבח?
אנשים אומרים לי תמיד שאני ילדה יפה אבל אני באמת לא מבינה
למה תמיד אומרים שהיקי זה לילדים קטנים?