6 תשובות
כו זאת לא הדרך להרזות. הגוף לא מקבל אנרגיה ושומן ומנסה לאגור שומן (בערך אם את רוצה הסבר מפורט תכתבי)
את תביני את זה בשלב מסוים ואת כנראה לא תאמיני. את צריכה לאכול לפחות 1200 קלוריות ביום אחרת לא תרזי.
אם עושים דיאטה לא תקינה ואוכלים פחות מידי אז הגוף נכנס ללחץ ואוגר את השומן ואז הדיאטה יכולה לקחת הרבה יותר זמן. כי אז כל דבר שאת מכניסה לגוף הגוף ישר אוגר את זה כדי לשמור למצבי קיצון.
אנונימית
צריך לעשות גם ספורט
צריך לאכול 1200
ולעשות ספורט.
את הורסת לך תגוף המחזור שלך יעלם ועד מלא דברעם לא טובים תתחילי לאכול לפחות 1200 קלוריות
לאכול פחות לא יעזור ואת תהיי יותר עייפה גם.
תשלבי ספורט, תאכלי נכון ואת צריכה לשלב את כל אבות המזון(לא להוריד אוכל) ואת תתחילי לראות תוצאות, זה לא רק קלוריות, זה גם תלוי בשומנים שיש במחצר ובסוכרים וכל זה