12 תשובות
שואל השאלה:
לא יודע אחי אני לא מבין בזה כל כך אתה ממליץ לנסות ללכת לשם באופן כללי?
לא יודע אחי אני לא מבין בזה כל כך אתה ממליץ לנסות ללכת לשם באופן כללי?
אנונימי
אחלה חיל
שואל השאלה:
לאיזה תפקיד בחיל כדאי לברר ולנסות ללכת לשם?
לאיזה תפקיד בחיל כדאי לברר ולנסות ללכת לשם?
אנונימי
מה הפרופיל שלך
שואל השאלה:
64 אבל כל מנ שהציעו לי חרא אז אני מעלה תפרופיל כדי לנסות ללכת לחיל הים
64 אבל כל מנ שהציעו לי חרא אז אני מעלה תפרופיל כדי לנסות ללכת לחיל הים
אם הפרופיך שלך 64 אז כנראה שתפקיד יוקרתי בחיל הים לא תקבל... אם תעלה את הפרופיל לך לשייטות (13,3,7) או סנפיר, צוללן,ילתם, סטילים)
שואל השאלה:
אני מנסה לעלות תפרופיל, לאיזה תפקיד מהם הכי כדאי לנסות? מה הכי שווה לדעתך?
אני מנסה לעלות תפרופיל, לאיזה תפקיד מהם הכי כדאי לנסות? מה הכי שווה לדעתך?
אנונימי
אבא שלי מפקד בשייטת 3 (בסטילים), הוא אומר שבאופן כללי כל השייטות זו חוויה אחת גדולה, זה תפקיד מאוד משמעותי ואתה מרגיש תרומה אדירה, כי זאת לא עוד ספינה שחונה במעגן... גם האנשים עצמם מדהימים, אתה תכיר חברים לכל החיים, בגדול רוב הזמן תהיה על הסטיל, בעיקר הגנת הגבול הימי, המון אימונים (וקריעת תחת), ממה שאני מבינה אתם גם עוזרים ליחידות החיר במבצעים מודיעיניים וכו', שיהיה בהצלחה❤
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימי
מדובר על עשרות אם לא מאות תפקידים שונים.
שואל השאלה:
אני לא מבין בזה כל כך אבל אני מתכוון לנסות ללכת לתפקידים שבתוך החיל ולא מה שמסביב (ללחימה ימית)
אני לא מבין בזה כל כך אבל אני מתכוון לנסות ללכת לתפקידים שבתוך החיל ולא מה שמסביב (ללחימה ימית)
אנונימי
זו שאלה מאוד כללית. חיל הים זה חיל שלם שכולל בתוכו המון תפקידים שלא כולם בהכרח בים כמו שלא כל התפקידים בחיל האוויר כוללים טיסה.
באותו הנושא: