9 תשובות
כרגיל
כנראה מרחוק
מאמינה שמרחוק
זום מתחיל גל שני ואמרו שיש סגר או משהו כזה
מרחוק. לפחות חצי שנה הקרובה
אוף דרך הזום):
לא
אמרו שכיתות: א', ב', ג'
יהיו בקפסולות
והגנים ילמדו בתיכונים
וכל השאר יהיו בלמידה מרחוק
שואל השאלה:
איך הם רוצים דאני אעשה בגרות דרך הזום
^ שאלה טובה