9 תשובות
בתור אחד ששומע המון זאנרים קייפופ זו מוזיקה מצוינת, זה שאנשים לא מתחברים בעיה שלהם. על טעם וריח אין על מה להתווכח
אני לא שונא תמוזיקה,אני שונא את האנשים ששרים תמוזיקה הם חיים בסרט וחושבים שהם הדבר הכי גדול בעולם
האמת שאני אוהבת קייפופ
( אין לי להקה מועדפת ואני לא מעריצה אף אחד, סתם אוהבת את זה )
מסכימה שזה לא בסדר הגזענות הזו, אבל זכותם לא להתחבר
אני גם לא מתחברת למוזיקה ישראלית
( אין לי להקה מועדפת ואני לא מעריצה אף אחד, סתם אוהבת את זה )
מסכימה שזה לא בסדר הגזענות הזו, אבל זכותם לא להתחבר
אני גם לא מתחברת למוזיקה ישראלית
לא בכלל לא נכוו. יש כאלה שיגידו שזה חרא אבל זה באמת עניין של טעם. כנראה רוב הישראלים לא מתחברים.
נ.ב שיר חדש של bts stay gold ^_^
נ.ב שיר חדש של bts stay gold ^_^
זה לא גזענות זה פשוט לא מוזיקה טובה
הסגנון הזה מאוד מאוד שונה מהסגנון הישראלי ולאנשים קשה להתחבר לסגנונות אחרים שהם פחות מכירים. זו לא גזענות, זה טעם שונה במוסיקה
מה הקשר גזענים המוזיקה הזאת פשוט לא איכותית הרבה אנשים לא אוהבים את הסגנון הזה כי הוא פשוט לא טוב
קייפופ זה לא סיני, זה קוריאני, קיי זה האות k מהמילה korea... (אגב מוזיקה סינית יותר טובה לדעתי)
תאמת שבחיים לא שמעתי קייפופ אבל רק כי השם קייפופ מזכיר לי את אריאנה גרנדה בלי שום סיבה הגיונית חח
תאמת שבחיים לא שמעתי קייפופ אבל רק כי השם קייפופ מזכיר לי את אריאנה גרנדה בלי שום סיבה הגיונית חח
אני מה על קייפופ וכם אני לא מבינה למה לא אוהבים אותם
באותו הנושא: