5 תשובות
אם את סתם לא אוצה לעשות שם בבקום את יכולה לעשות במרפאה לפני הגיוס ולהגיד להם שעשית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעשות בכלל , יש לי פוביה וקראתי באינטרנט שיש אפשרות לקבל פטור אבל לא כל כך הבנתי למי פןנים.
אני לא רוצה לעשות בכלל , יש לי פוביה וקראתי באינטרנט שיש אפשרות לקבל פטור אבל לא כל כך הבנתי למי פןנים.
אז פשוט תגידי להם שם
הם לא יקחו לך תיד בכוח וידחפו את המזרק...
הם לא יקחו לך תיד בכוח וידחפו את המזרק...
לא, את פשוט אומרת שאת לא רוצה לעשות
את פשוט מבקשת בבקום לא לעשות..
באותו הנושא: