13 תשובות
אייפון
אייפון
אייפון 11
קניתי 11 וזה שינה לי את החיים
אין מאושר יותר ממני
אייפון 11.
גלקסי
וואי כמה שאתה טועה
אייפון זה הרבה יותר טוב
גם מבחינת מעבד גם מצלמה וגם מאיך שהפלאפון בנוי, המערכת וכל שאר התוספות
אני הייתי עם גלקסי s9 ואני מאוד שמח שעברתי לאייפון 11
אייפון 11 למרות שיש לי ;)
ברור שגלאקסי s20, גלאקסי זה בהרבה יותר תכנולוגי ויותר טוב ואייפון זה סתם פי שתיים יקר רק בגלל מצלמה שלא כלכך שונה ובגלל שזה פופולרי