התחברות הרשמה

קיבלתי הודעה שהייתי ליד חולה קורונה ביום שני ואני צריך להיכנס לבידוד אני מפחד.....

17 ביולי 2020, 20:02
קורונה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
נכנסתי עכשיו סתם לאתר של משרד הבריאות לראות איפה היה חולי קורונה וגיליתי שהיה חולה קורונה בקניון שהייתי בו כנסו להמשך
אמאלה שלחו לכם גם הודעה שהייתם ליד חולה קורונה?
קיבלתי עכשיו הודעה בווצאפ איך להיכנס אליה בלי שיהיה ווי כחול?
עשיתי בגרות והיה חולה מאומת ולא קיבלתי הודעה מהשבכ אני צריכה להיכנס לבידוד?
קיבלתי הודעה שהייתי בנוכחות חולה קורונה מאומת
חחח זוכרים אותם? הייתי חולה עליהם שהייתי קטנה
יש לי חום של 36.9 וזה אחרי יומיים שהייתי חולה זה אומר שהבראתי?
קיבלתי הודעה על כך שמס החולים עלה ל69, מה זה אומר?
אם קיבלתי פרח כשעניתי שהייתי אנונימית אז קיבלתי אותו?
איך אני יכול להשיג אישור דרך קופת חולים שהייתי חולה (אני לא באמת חולה)
בגלל שהייתי בחול יש לי הרבה חיסורים, אפשר לבקש שיאשרו לי אותם בגלל שהייתי בחול?