2 תשובות
קרה לי ליפני שבועיים משהו דומה הלכתי לבית חולים ואמרו לי שאם קיבלתי מכה מה ציפיתי שלא יכאב וכן עפתי מהאופנים רגילים בכול מיקרה אל תאמץ את היד אחרי שבועיים יעבור ואל תעשה תנועות כואבות
לבקש מהם ולהגיד שאתה ממש סובל...
אין כל כך מה לעשות כי אולי שברת משהו