5 תשובות
אוטומט, הרוב זה אוטומט.
וידני זה גם יותר קשה כי זה ממש ללמוד את הטכניקה. אם את לומדת ידני ומתכננת לנסוע על אוטומט אני לא רואה סיבה אז ללמוד ידני.
ידני, זה גם כיף וגם את יכולה לנהוג גם על אוטומט וגם על ידני ואם תעשי אוטומט לא תוכלי לנהוג על ידני
אני עשיתי על ידני כי אני לא אוהב להגביל את עצמי
אחר כך כשצברתי ניסיון גיליתי שידני הרבה יותר כיף מאוטומט (אוטומט פשוט משעמם כזה)
אבל הרבה אנשים עושים רק על אוטומט כי רוב הרכבים היום הם אוטומטיים אז הם מעדיפים ללכת בדרך הקלה יותר
תכלס זה הסיבה היחידה זה לחוויה אישית.

זה כמו שיש מצלמות רגילות בטלפון ומצלמות ישנות כאלה שצריך לאבד את התמונה בחושך וזה, יש אנשים שאוהבים את זה ואת התהליך הזה
תלוי בך, את יכולה להתחיל מידני ואם תראי שזה לא הולך לך תעברי לאוטומט, זה מה שאני ועוד הרבה אחרים עשו. יכול להיות שתהיי ההפך וזה ילך לך חלק יותר, את תוכלי להחליט רק מניסיון אישי
באותו הנושא: