יש לי כלבה ואנחנו משאירים אותה 9 שעות לבד בבית מראשון עד חמישי חוץ משלישי שמשאירים קצת פחות (יש בית ספר ועבודה...)
והשנה אני צריך לבחור ללכת למגמות וזה אומר שאני אצטרך להשאיר פעמיים בשבוע את הכלבה 10-11 שעות! אני ממש מרחם עליה, מה לעשות?? דוגיסיטר ממש ממש יקר ואין מישהו שיכול לבוא...