5 תשובות
לפי מה ששר החינוך אמר כיתות א עד ד ילמדו בבית ספר עם כיתות של עד 18 ילדים ומכיתה ה עד יב ילמדו דרך זום
לפני איזה שבועיים
חפש.י בגוגל אני בטוחה שעשו על זה כתבה
לא
אנונימי
לפי מה שזה נראה התיכונים חוזרים לזום
כנראה נלמד בזום בתחילת שנה(ככה נראלי)