14 תשובות
לא כי אי אפשר לאהוב אדם שלא מכירים ):
לא כי אין לי אחד
אין לי ביינתים
לא. עדיין לא הבנתי את הרגשות שלי.
אם הוא יגיד לי את זה, לא אדע מה לומר ואני לא רוצה שהוא יפגע, הוא חשוב לי מאוד.
אנונימית
כרגע אין לי קראש, אבל ברור שכשיש אז רוצים..
הוא אמר לי כבר :)
לא מבין למה כל העולם חושב שלכל בנאדם יש קראש אני לא מבין
דארלינג, ברור. יש לי חיבור כל כך מיוחד איתה - ובכל זאת, גם אם זה יקרה, ולמרות שזה קצת שקוף שהיא כן, לא היינו יכולים להיות מעבר..
אמן
תקשיבו שאני אפרק את מי שעושה פה מינוסים לכולם
אנונימית
צחוקים דחקות צאצא
אנונימית
כן ויש כישופים מיסטיים
הלוואי, אבל הוא נסיך בריטי