12 תשובות
אם אני לא טועה יש להם מעקב.
שואל השאלה:
מזתומרת מעקב? הצמיד הזה ברגל?
אנונימית
הם לא משתחררים קודם כל
הם לא מורשים לעבוד במקומות מסוים ויש איתם מישהו לתקופה מסוימת שאיתם כל הזמן
שואל השאלה:
הם כן מאסר עולם זה 25 שנה
אנונימית
ולגבי אנשים שבכללי היו בכלא הם מתחילים לעבוד בעבודות שמקבלים אסירים לשעבר או הולכים למסגרות של אסירים ואז הם צרכים למצוא שם עבודה
זה מקום כזה של שיקום וזה עוזר להם להחזיר את החיים שלהם ונותן להם כלים וזנ
רוצחים לא משתחררים נקודה אולי רצח מדרגה שנייה או שלישית ואת יודעת שנקרא כמה מאסרי עולם
שואל השאלה:
אוקיי סתם נתתי דוגמה רצח דיברתי בכללי על פושעים שמשתחררים אחרי מלא שנים
אנונימית
כתבתי גם על זה תקראי
לא, הם לא יחיו רגיל מכמה בחינות. זה ירשם להם בקורות החיים וכתוצאה מכך הם לא יתקבלו למשרות מסוימות. יש לזה השפעה גם על התפקוד החברתי (תלוי בעברה שעשית שבגינה נשלחת לכלא). וכן^.
שואל השאלה:
כן אבל חוץ מעבודות מה פשוט מותר להם ללכת לקניון וחנויות ודברים כאלה כרגיל?
אנונימית
נראלי שהם לא מורשים לעבוד בעבודות מסויימות