9 תשובות
כי יש אנשים צבועים ואת לא כזאת.
כי את לא כזאת.
שואל השאלה:
גם שמעתי שהם היו צבועים אחד אל השני. מה זה אומר?
גם שמעתי שהם היו צבועים אחד אל השני. מה זה אומר?
אנונימית
זה אומר שהם צבועים בכללי לא משנה להם כלפי מי
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
קורה שנתקלים באנשים צבועים במהלך החיים, אני לא יכול להגיד ספציפית עליהם למה. אני לא מכיר אותם.
שואל השאלה:
גם לפי דעתי זה לא בסדר לא צריך להיות צבועים לכל אחד
גם לפי דעתי זה לא בסדר לא צריך להיות צבועים לכל אחד
אנונימית
צודקת.
כי ככה הם מה זה למה
ככה זה אנשים לא תמיד כולם חייבים להיות כמוך די לחיות בסרט
ככה זה אנשים לא תמיד כולם חייבים להיות כמוך די לחיות בסרט
אנונימי
באותו הנושא: