3 תשובות
הכי טוב-אני שומעת מלא דעות של אנשים ומחכימה
הכי רע-מלא אנשים מתחזים פה
הכי טוב: הכרתי הרבה אנשים מאוד נחמדים
הכי רע:האנשים האלה כמה שהם נחמדים רובם גם הזויים
טוב : אני מוצאת פה מלא דעות שהן שונות משלי ככה שסה דיי מעצים את הידע שלי .
ופגשתי פה כמה חברים טובים ..., ואני יכולה להיות פשוט עצמי פה ולא עם מסכה !

רע : פדופלים (לא נתקלתי אבל כע) הרבה שנאת חינם