4 תשובות
תראי, גם ההורים שלי קצת לחוצים, לא כמו שלך אבל לחוצים. אני מציעה לך ללכת לאיש מקצוע, באמת. לפנות לפיכולוג כדי לפרוק את זה והוא גם ידבר איתם, וזה יעזור
דבר ראשון תביני שהם דואגים לך את תנסי לדבר איתם ובאמת לנסות לגרום להם להבין שאת כבר לא ילדה קטנה ושאת יכולה לדאוג לעצמך וגם תסבירי להם שזה גורם לך להרגיש רע
אז אני מבינה את הכעס שלך זה מובן לגמרי אבל אני בטוחה שהם עושים את זה כי הם רוצים רק לטובתך
בכל מקרה תשבי ותדברי איתם על העניין
בכל מקרה תשבי ותדברי איתם על העניין
הם בחשיבה שאת הילדה הקטנה שלהם עדיין (בכורה?) והם מגוננים עלייך. דברי איתם ותסבירי להם שהתבגרת
באותו הנושא: