8 תשובות
לא.
מקום עבודה מחוייב לשלם חופשי חודשי ברב קו לעובד לפי האזור של מקום העבודה ולא לפי כמות האוטובוסים שהעובד באמת צריך להגיע לעבודה.
זאת אומרת שאם מקום העבודה הוא בתל אביב הם ישלמו חופשי חודשי לאזור תל אביב לא משנה אם את מגיעה ברכב או ב 5 אוטובוסים מאילת, על פי חוק הם משלמים חופשי חודשי אזורי וזהו.
אם הם רוצים לשלם יותר זה כבר משהו אחר.
ובדקתי את זה עם רואה חשבון שמבין בעניין לפני חודשיים אז...את יכולה לסמוך על מה שאני אומרת.
מקום עבודה מחוייב לשלם חופשי חודשי ברב קו לעובד לפי האזור של מקום העבודה ולא לפי כמות האוטובוסים שהעובד באמת צריך להגיע לעבודה.
זאת אומרת שאם מקום העבודה הוא בתל אביב הם ישלמו חופשי חודשי לאזור תל אביב לא משנה אם את מגיעה ברכב או ב 5 אוטובוסים מאילת, על פי חוק הם משלמים חופשי חודשי אזורי וזהו.
אם הם רוצים לשלם יותר זה כבר משהו אחר.
ובדקתי את זה עם רואה חשבון שמבין בעניין לפני חודשיים אז...את יכולה לסמוך על מה שאני אומרת.
הם יכולים לשלם לך עד 30 נסיעות ליום עבודה
תראי בגוגל זכויות עובד
תראי בגוגל זכויות עובד
30 *
30 שח חח אופס
שואל השאלה:
יכולה לשלוח קישור?
יכולה לשלוח קישור?
אנונימית
שואל השאלה:
מלא?
מלא?
אנונימית
כעיקרון אמורים לשלם, כן. בטופס 101 שאת ממלאת יש שם סעיף לגבי תחבורה ציבורית שאת רושמת איזה קווים את לוקחת ומה המחיר של כל כרטיס ואז במשכורת את מקבלת החזר.
תכלס רוב מקומות עבודה צריכים לשלם. תבררי לפני עם מקום העבודה שלך
באותו הנושא: